2010年5月21日 星期五

haiz

突然间
心情不是既好咯

总之


永远很遥远
可是我想努力



- 我要变靓女
但系某钱 点靓哦


就来开学jor
代表见面既时间又少jor


我不想做一对见面最少 感情最好既情侣
宁愿日日见 但系耍花枪

因为我知道
倒数你离开既日子越来越kan

吾尤得我 吾担心


有得吵好过某咯

爱你 不为什么
只因 我想爱你
甘简单jek



就甘啦
心情 几差下


我希望 有朝一日
可以得到他人既肯定

因为 我系真心想 永远既
吾系 广广下


有滴耶
我话某可能就是某可能
吾系笑话。

1 則留言:

  1. 我话有可能
    点解吾开开心心甘享受接下来的日子列?
    吾好乱念耶
    我觉得宜家我地好开心啊
    没咩问题
    天日我要见你^^

    回覆刪除