2010年5月20日 星期四

好惨啊

真系好黑仔

本来计划好下个礼拜去绑牙既咯
点知

金日突然tayar 爆胎
去车房补

补补下

先知道 brek 皮 某左 !
叫我换皮 收哦95蚊
当我系水鱼gam 汤


好彩精 某被人ngak 都
其实 55蚊jek !!!


换左 

又哇 牙箱有问题   
Tayar又要换2条  


死火咯  
搞一搞 要3千蚊 

而家诚信 祷告 牙箱是wayar要问题咯 。 


突然要洗一笔钱 
绑牙 我都不好意思罗钱jor 
兴奋 变 低落! 




个头既颜色 好似屎
下个礼拜要去染既 点知 
我都吾好意思染  
费事屋企人用钱  我就系度扮靓
过吾到自己个关 



左右为难 

烂臭车 

害到我  染发 绑牙 既计划 有变

全部都好重要啊 


车一定要jing 
发一定要染 
牙一定要绑  


但系  做得里样做吾到个样耶

真系好惨 

就来开学  又系钱 



求神拜佛 

快滴出粮咯  唉  

1 則留言: